130424

Det har varit en bra, surrealistisk dag som blev oerhört bra för en annars vanlig onsdag. Vid 6-tiden imorse, innan jag skulle bege mig iväg mot bussen och jobbet så tänkte jag att jag skulle fördriva tiden lite genom att kolla igenom mina mail. Så jag loggade in och där väntade ett väldigt... oväntat mail.
 
 
JAG HAR VUNNIT EN RESA TILL FUERTEVENTURA, KANARIEÖARNA!
Helt jävla sinnessjukt, surrealistiskt. Jag har nog inte ännu varken fattat eller smält detta, men detta innebär alltså att jag åker redan på tisdag imorgon med ett 50-tal andra tjejer och är iväg i en vecka på ett fyrstjärnigt hotell, all inclusive tillsammans med Gry Forsell och Måns Zelmerlöv från Mix megapol. Jag måste fan smälta detta...
 
För att gå över till lite mer, vardagliga saker så att säga så, arbetade jag ju idag med som sagt med en annan handledare idag som var mycket bättre och trevligare, och tillät mig prova och vara med mer - vilket är jättebra eftersom upplärningen är så pass kort. Fick även sluta en halvtimma tidigare, så traskade ner till Kinna innan jag åkte hem och hälsade på Isabelle lite på hennes arbete, där rådde det ganska stor avundsjuka kan man ju säga. HIHI.
 
Nu sitter man här, ser på film, resväskan står bredvid mig, packlistan är nästan färdig och just nu letar jag potentiella sätt att ta mig till Stockholm Arlanda där vi åker ifrån på tisdag morgon.
Allmänt | |
Upp