130422

Goooodförmiddag!
 
Helgen har varit toppen. Fredagen spenderades på hemmaplan tillsammans med systeryster, vi drack, tjötade, lyssnade på musik och planerade åka in till Göteborg men det struntade vi i, då vi hade så trevligt hemma hos mig! I lördags åkte jag, mor min och min systerdotter Charlie ner till Onsala och var ute och promenerade vid havet i de sköna vädret, det var jätteskönt. När vi kom hem igen vid 16-tiden så blev det grillkväll och senare åkte jag in till Göteborg och mötte upp Jessica så gick vi på Bryggeriet och jag hade bästa utekvällen på riktigt länge! Tack! <3
 
Idag är det måndag, och vad hände då vad de gäller intervju nr två i onsdags? Jo, jag fick jobbet och idag börjar min första arbetsdag, intro naturligtvis så idag blir det mental korvstoppning. Arbetar 13.00-21.00, så har hunnit göra ordning mig och skall se på lite film och så nu innan jag drar iväg till jobbet. Slappt att ha så nära till jobbet!
 
Jag kommer kanske uppdatera mer om arbetet och så ikväll, eller imorgon :)
Allmänt | |
Upp