130417

Kan ju inleda inlägget med att säga att träningsvärken ifrån iförrgår, den har eskalerat och inte nådigt heller för den delen. Herrejävlar vilken träningsvärk i framsida lår, baksida lår och röven - längesen jag hade sån här grov träningsvärk! Och den fick jag gå runt och jobba med, och tro mig, det är fysiskt arbete där så nog har träningsvärken gjort sig påmind ofta. Och idag är det samma sak så jag avstår faktiskt gym då jag ändå inte kan springa intervaller när jag har såhär ont som jag faktiskt har, skall se senare om jag tar en rejäl PW istället.
 
Och på tal om igår - min kära vän malin kom hit igår vid 12-tiden och då satte vi oss direkt, och gjorde det som jag väntat mer än vecka på nu, RESAN TILL TURKIET ÄR BOKAD! Jag är så sjukt glad, nu är det bokat äntligen! Första veckan i september åker vi, så fram tills dess är det bara jobb och förhoppningsvis lite gott sommarväder som väntar, så tiden kommer nog gå väldigt fort ändå - 136 dagar kvar idag!
 
Efter malin dragit sig hemåt, så blev det dags för mig att åka in till göteborg och börja min första upplärning/jobb och jag säger då det - jisses vad mycket information, en miljon instruktioner och knep och tips för att arbeta effektivt. Mycket att ta in första dagen, glömde av hungern (åt i princip ett äpple på hela dagen, ILLA!) och åt ingen lunch, stressade väldigt mycket mot slutet av kvällen då jag dessutom fick enormt mycket hjälp av tjejen som lär upp mig. Så, med enormt mycket tur, så hann jag 21.30 bussen hem. Jag var enormt trött kan jag säga. Så när jag väl kom hem vid 22.45 så värmde jag min lunch, käkade och sen la jag mig direkt, även om det tog en stund innan jag faktiskt somnade då alla  instruktioner yrade runt i huvudet på mig och fortsatte även in i mina drömmar.
 
Och idag då (långt inlägg idag, jag beundrar den som fortfarande är med mig här nere). Om cirka en timma, så skall jag bege mig in till kinna och gå på intervju nr 2 - wish me good luck, please!
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Josefine

Upp