130414

Så var även denna helgen över och det är återigen måndag, veckorna går så fort! Eller är det bara jag som tycker så? Helgen blev inte som jag först planerat, men det blev faktiskt så att jag skippade de två träningspassen jag hade tänkt mig lördag och söndag för att gå på min systers födelsedagsfest (och den involverade alkohol, därav inget träningspass på söndagen). Men det var det värt och det var väldigt roligt, jag tar igen träningen nästa helg!
 
Måndag då alltså. Gick ut och invigde veckan med ett hårt benpass idag, plus den vanliga intervallträningen då. Det var längesen jag tränade benen så det var faktiskt roligt att få göra det, och det skall bli spännande att märka av resultatet imorgon - hoppas inte lida alltför mycket då jag börjar min första jobbdag då 16.00-21.30, SPÄNNANDE! :)
 
Håll tummarna att allt går bra för mig!
 
 
Allmänt | |
Upp