130412

Idag är det freeedag (ifall att någon råkat missa detta... ) och vad har jag gjort hitills gjort denna soliga, underbara fredag? Jag stack iväg till gymmet vid 11-tiden och körde på min intervallträning och jag gör framsteg, pressar mig själv lite extra för varje gång - idag sprang jag faktiskt 20 min av 30, så jag gör framsteg! Därefter tränade jag rumpan, men det kändes som att det inte var ett sånt bra pass som det kunde varit - kände mig tankespridd. Men det är väl så det kan vara ibland antar jag. Efter gymmet drog jag iväg och handlade lite smått och gott (och då menar jag inte godis, chips och choklad, hehe), sen hemåt, käkade, duschade, dammsög, diskade och bytt sängkläder. Jag är en redig tös förstår ni.
 
Dessutom fyller min syster madde år idag, 24 år, på tal om helt annat - WOHO! Imorgon skall hon ha födelsedagsfest och jag vet inte hurvida jag skall gå på den eller ej, om jag skall dricka eller ej, för då förstör det mina träningsplaneringar som jag redan lagt ut för både lördag och söndag - är det värt att lägga dom åt sidan? Hmm.. får klura vidare på det där. Men grattis iallafall systra mi!
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Strandgrus:

Vilken röv! Daamn!

Upp