130411

Det blev en vilodag igår ifrån träningen. På grund av lite komplikationer här hemma, så blev det inget gym och det lockade inte så fruktansvärt mycket att gå ut i blåsten som var och springa, så igår fixade jag lite andra grejer och fick mig iallafall en promenad. Men någon dag ska man ju dessutom vila ifrån träningen, eller hur? Men det var lite därför jag inte kände att jag hade något speciellt att skriva om här igår.
 
Idag var det iallafall 30 minuter intervallträning och sedan körde jag ett hårt bicepspass, hoppas få något typ av kvitto på att det var ett väl förtjänat pass men mina biceps är kända för att vara lite "kräsna" med just det, hehe. Så det återstår att se imorgon hur det känns, men i vilket fall så händer det ju alltid något - med eller utan träningsvärk.
 
En smula oseriös bild också på köpet, HÖHÖ!
Allmänt | |
Upp